У вас не має товарів для порівняння. На сторінці товару є кнопка - Додати для порівняння, яка дає можливість порівняти характеристики 2-х товарів, щоб краще зробити вибір
Обов'язкові умови для обміну/повернення товару

Обмін та повернення товару, купленого в інтернет-магазині Yellow.ua, здійснюється відповідно до "Закону про захист прав споживачів". Додаткову інформацію щодо обміну та повернення товару можна отримати за телефоном 0-800-210-186.

Обмін та повернення товару відбувається у нашому представництві у м.Дніпро, пр.Д.Яворницького, д.34, «YellowService».

ОБОВ'ЯЗКОВІ умови для обміну/повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки:

  • Товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність як упаковки, так і аксесуарів, що входять до комплекту;
  • Збережено всі наклейки на упаковці із зазначенням інформації про виріб та заводського маркування;
  • У Покупця зберігся товарний чек, виданий йому Продавцем разом із проданим товаром.

 

Гарантійне обслуговування
  1. Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним та не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу.
  2. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.
  3. Безкоштовне гарантійне обслуговування поширюється на несправності викликані заводськими дефектами товару і дійсне лише за наявності правильно заповненого гарантійного талона, де чітко зазначені: найменування товару, серійний номер (IMEI), дата продажу, гарантійний термін, підпис Покупця, підпис та друк Продавця.
  4. Якщо серійний номер (IMEI) вашого пристрою та пристрою в гарантійному талоні не співпадають-гарантійне обслуговування не надається.
  5. Гарантія не поширюється на аксесуари та програмне забезпечення, що входять до комплекту постачання.

 

«Техніка Apple обслуговується у сертифікованому європейському сервіс-центрі. Термін гарантійного ремонту, залежно від його складності, може становити 14 днів без урахування часу транспортування.»

 

Пристрій знімається з гарантії у таких випадках:
  1. Якщо пристрій вже підлягав розтині або будь-яким ремонтним роботам;
  2. Якщо пошкодження пристрою спричинені потраплянням усередину сторонніх предметів, пилу, бруду тощо;
  3. Якщо на пристрої присутні будь-які механічні пошкодження (сколи, вм'ятини, сліди від падіння тощо);
  4. Якщо пошкодження пристрою викликані нестандартними, неоригінальними, а також несумісними аксесуарами або пристроями;
  5. некоректної роботи з програмно – апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash – Bios тощо);

У разі потреби Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, до сертифікованого Сервіс-центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.

Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо його не можна відремонтувати, на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарант. ремонту, залежно від його складності, може становити 14 робочих днів, не враховуючи часу транспортування.

Гарантійне звернення реєструється в офісі Продавця та передбачає наявність пристрою у повній його комплектації та гарантійного талона.

Ставте запитання в Instagram Ставте запитання в Telegram Ставте запитання в Viber