- Головна
- Гарантія та Повернення товару
Обмін та повернення товару, купленого в інтернет-магазині Yellow.ua, здійснюється відповідно до "Закону про захист прав споживачів". Додаткову інформацію щодо обміну та повернення товару можна отримати за телефоном 0-800-210-186.
Обмін та повернення товару відбувається у нашому представництві у м.Дніпро, пр.Д.Яворницького, д.34, «YellowService».
ОБОВ'ЯЗКОВІ умови для обміну/повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки:
- Товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
- Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність як упаковки, так і аксесуарів, що входять до комплекту;
- Збережено всі наклейки на упаковці із зазначенням інформації про виріб та заводського маркування;
- У Покупця зберігся товарний чек, виданий йому Продавцем разом із проданим товаром.
- Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним та не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу.
- Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.
- Безкоштовне гарантійне обслуговування поширюється на несправності викликані заводськими дефектами товару і дійсне лише за наявності правильно заповненого гарантійного талона, де чітко зазначені: найменування товару, серійний номер (IMEI), дата продажу, гарантійний термін, підпис Покупця, підпис та друк Продавця.
- Якщо серійний номер (IMEI) вашого пристрою та пристрою в гарантійному талоні не співпадають-гарантійне обслуговування не надається.
- Гарантія не поширюється на аксесуари та програмне забезпечення, що входять до комплекту постачання.
«Техніка Apple обслуговується у сертифікованому європейському сервіс-центрі. Термін гарантійного ремонту, залежно від його складності, може становити 14 днів без урахування часу транспортування.»
- Якщо пристрій вже підлягав розтині або будь-яким ремонтним роботам;
- Якщо пошкодження пристрою спричинені потраплянням усередину сторонніх предметів, пилу, бруду тощо;
- Якщо на пристрої присутні будь-які механічні пошкодження (сколи, вм'ятини, сліди від падіння тощо);
- Якщо пошкодження пристрою викликані нестандартними, неоригінальними, а також несумісними аксесуарами або пристроями;
- некоректної роботи з програмно – апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash – Bios тощо);
У разі потреби Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, до сертифікованого Сервіс-центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо його не можна відремонтувати, на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарант. ремонту, залежно від його складності, може становити 14 робочих днів, не враховуючи часу транспортування.
Гарантійне звернення реєструється в офісі Продавця та передбачає наявність пристрою у повній його комплектації та гарантійного талона.